BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA

Assalamualaikum semua. Salam 18 Ramadan 1444H. InshaaAllah malam ni kak ckin ingin berkongsi tentang Bisnes yang sedang saya jalankan ini. Bermula dengan hanya ingin mencuba produknya dan kini alhamdulillah terjebak dengan bisnes yang mudah dan memang sangat – sangat menguntungkan ini.

Tidak sangka hanya bermodalkan rm 35 sahaja, Company ini layakkan semua ahli yang mendaftar dibawah Syarikat ini untuk menjual dan berkongsi kebaikan produk pada yang lain. Tiada double standart untuk dapatkan harga produk untuk menjual. Semua ahli yang ingin menjana pendapatan akan mendapat membeli barang dengan harga yang sama. Ini adalah salah satu aspek yang saya ambil kira untuk mencuba bisnes ini.

Menarik! Sebab kebanyakan syarikat yang berkisarkan Multilevel marketing ini selalu nya ada harga yang berlainan mengikut pangkat. Jom saya kongsikan kenapa saya berkenan untuk membina dan menjana pendapatan dengan Bisnes Online SHAKLEE.

KENAPA PILIH SHAKLEE

Dalam banyak- banyak syarikat suplimen dan vitamin di Malaysia, kenapa saya memilih Syarikat Shaklee. Ok mari saya terangkan serba sedikit tentang pilihan hati saya kali ini.

SHAKLEE COMPANY TELAH LAMA BERTAPAK DAN KUKUH.

Shaklee Company telah lama bertapak dalam pasaran Malaysia. Hampir lebih 35 tahun di Malaysia. Kira lama dah dalam pasaran Malaysia. Sebab bila kita jumpa orang atau customer memang akan keluar dari mulut mereka yg mana mereka akan kata: ooo ..Shaklee memang bagus dan lama dah kan. So memang ramai yang berumur 40an-60 an akan kenal dengan produk Shaklee

BERMODALKAN RM 35 SAHAJA ATAU FREE DENGAN BELIAN.

Jarang sangat kita jumpa yang mana orang bila nak berniaga guna modal yang sangat rendah. Peniaga tepi jalan pun mesti guna modal yang besar untuk mulakan sesuatu perniagaan. So, dekat sini satu advantage pada Shaklee Bisness ni yang mana kita, bila sudah menjadi ahli secara automatiknya kita terus boleh menjual. Hendak atau tidak sahaja.😊

SISTEM DAN LAMAN WEB YANG POWER & MEMUDAHKAN

Setiap ahli yang mendaftar, Shaklee akan sediakan Nombor pengenalan @ ID Shaklee sendiri. Dan kita boleh login dalam Laman Web Shaklee secara dalam talian dengan mudah sahaja. Klik- klik sahaja. Mudah untuk membeli atau untuk dapatkan info tentang bisness dan produk. Shaklee telah sediakan bahan² rujukan , produk dan paling penting semua maklumat berkaitan dengan bisnes telah siap disediakan. Sediakan paparan uv, pv serta bonus yang kita akan dapat jika dapat capai peratus dalam Shaklee. Senang sangat-sangat. Memang memudahkan kita. Boleh lihat gambar dibawah ni. Setiap hari buka laman web, kita dah boleh lihat ‘gaji’ kita.

FLEXIBLE PLACE & TIME SERTA MUDAH

Bisnes Shaklee ni boleh dijalankan dimana- mana. Ikut kesesuaian masing². Buat dirumah boleh, di luar rumah pun boleh. Sambil masak untuk suami pun boleh. Sambil menjaga anak² pun boleh. Sebabnya kebanyakkan daripada SID Shaklee yang run bisnes ni adalah surirumah. Dan paling best adalah bisnes ni adalah bisnes yang berteraskan online. Menggunakan talian internet untuk berhubung dan berniaga. Menggunakan sepenuhnya media sosial seperti Facebook, Instagram, tik tok dan yang lain² untuk mencari customer dan mempromosikan produk serta branding diri.

MARKETING PLAN YANG SUPER OHSEM

Shaklee sebagai company yang berteraskan MLM memang akan sediakan marketing plan yang sangat- sangat mengiurkan bagi SID- SID nya. Plan bonus sahaja pun dah ada banyak jenis. Ada

  • Bonus uv /guv
  • Bonus kereta
  • Bonus trip
  • Bonus kepimpinan (pencen)

Disamping itu juga, Shaklee company bantu sua segi untuk memastikan pengedar² Shaklee dapat majukan diri dan team ke arah yg lebih baik n berjaya. Sediakan Conference sama ada di Malaysia atau luar negara. Sediakan kelas² nutrisi untuk semua sid dan menjemput master² yang telah berjaya capai income 5-6 angka sebulan untuk membuat perkongsian serta mengajar teknik terkini dalam bisnes online Shaklee ini. How grateful.

HARMONI, KASIH SAYANG DAN MESRA

Selama hampir 7 tahun lebih saya berada dalam bisnes Shaklee ni, saya suka dengan suasana yang dibina dalam komuniti Shaklee ni. Always positif, support each other dan tak lokek berkongsi ilmu. Mudah mesra, tak suka nak buruk sangka. Semua ni saya belajar dalam bisness Shaklee ini. Alhmdulillah rasa syukur dipertemukan dengan Bisness dan orang² yang berada dalam ikatan ukhwah ini. Seronok bila bertemu walaupun dari group atau team yg memang berlainan.

So, pendapat saya Bisnes online yang terbaik yang pernah saya jumpa adalah Bisnes Shaklee.

Bisnes yang sangat meraikan pendapat bawahan, meraikan pengedar dengan sangat menganggumkan serta no compromise.

Pilih la yang mudah, modal rendah dan risiko yang rendah untuk mulakan bisnes. InshaaAllah pelan² kita usaha.

Bila hati dah jatuh cinta , apa pun pasti diusahakan. InshaaAllah mg dengan berkat berniaga ini Allah lorongkan kita semua dengan kekayaan yg berkat dan diredhaiNya. Aamiin ya mujib. ❤️

Jom bagi yang mulakan bisnes yang mudah dan murah ni Wasap saya di nombor : 0194881559.

Atau boleh layari fb kak ckin : Shiken Daud

#NextlevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023

2 thoughts on “BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA”

  1. masyaAllah Shiken, Tahniah. Alhamdulillah. Kak Idah setuju dengan apa yang Shiken tulis ttg bisnes Shaklee. K.idah pun sebelum join Shaklee sudah byk buat bisnes namun paling best adalah bisnes shaklee terutama circle dalam bisnes shaklee itu sendiri. Teruskan menulis ye.

    Like

Leave a comment