Bestnya Insentif Shaklee Malaysia

Assalamualaikum. Salam 5 Syawal 1444H. InshaaAllah untuk entry kali ni, saya akan kongsi kan kehebatan dan keseronokan yang leader- leader Shaklee dapat if capai syarat² yang Shaklee tetapkan. Dan dah ramai yang mengecapinya even seorang surirumah pun. 😊

Shaklee menawarkan tawaran yang sangat superb untuk semua para pengedar²nya. Shaklee bantu naikkan semangat dengan tawaran² hebat ni dalam program insentif Shaklee.

Paling basic adalah Program 3C Shaklee. CASH BONUS, CAR BONUS & CONVENTION TRIP

  1. CASH BONUS ( BONUS TUNAI)

Semua pengedar Shaklee layak dapat bonus tunai dari Shaklee. Syaratnya awak perlu dapatkan minima 150uv, dan awak akan terima bonus tunai yang akan dikreditkan pada 14hb setiap bulan. Jumlah bonus Shaklee yang boleh awak dapat bergantung kepada nilai uv yang awak kumpul setiap bulan, iaitu bermula dengan dua angka sehingga infiniti jumlahnya. Bonus tunai ini ada 2 jenis iaitu bonus daripada pembelian / jualan, dan bonus daripada leadership.

Bonus kita boleh kita tentukan sendiri. Banyak mana yg kita nak. Kita usaha kan. 💪

2. CAR BONUS ( BONUS KERETA)

Wah Shaklee bagi kereta ke? Kereta apa tu? Untuk pengetahuan awak, untuk program insentif Car Bonus ni, Shaklee memberi peluang kepada semua pengedarnya yang berada pada rank Supervisor dan ke atas untuk menyertai Program Subsidi Kereta. Uniknya program ini menawarkan subsidi kereta dalam bentuk tunai (cash) bukan dalam bentuk kereta. Menariknya program insentif Car Bonus ni, awak bukan terima sekali je tau, tetapi selagi awak capai uv minima yang ditetapkan, selama itulah awak akan menerimanya tanpa henti. Bestkan? Cash bonus dapat, Car bonus pun dapat.

3. CONVENTION TRIP

Setiap circle bermula April to Mac, Shaklee tawarkan trip² yang best – best samada international atau regional. Atau boleh pilih Umrah. Memang boleh jalan sakan laa. Tapi kena lepas point2 untuk trip. InshaaAllah ramai dah yang merasa melancong free dengan Shaklee. Terbaik sangat. Memng rasa lain. Rasa mewah dan dihargai sangat². Kita boleh pilih yang mana kita nak join trip. Sama ada regional or international. Best kan.😍

Program Insentif Shaklee Malaysia April hingga Jun 2023

Dan ini adalah intensif tambahan untuk tahun 2023. Wows sangat kan. Program Insentif Shaklee Malaysia kali ini menawarkan cash reward tambahan sebanyak RM600 dalam masa 3 bulan.

Tetapi program khas ini untuk pengedar Shaklee yang naik pangkat ke rank pertama dan rank kedua dalam Shaklee iaitu rank Supervisor dan Senior Supervisor.

Bestkan? Untuk rank Supervisor, samada yang baru naik rank atau yang hendak kembali efektif, bakal menerima hampir rm5000 dalam masa 3 bulan.

Manakala bagi rank Senior Supervisor pula mereka berpeluang menjana hampir rm6000 dalam masa 3 bulan. Banyakkan? Siapa nak bagi banyak-banyak macam tu saja? . So jangan tunggu lama² nak grab ganjan terhebat ni. Jom sertai ahli Shaklee right now.

Jom bertindak sekarang untuk jana pendapatan. InshaaAllah mudah dan flexible. Rendah modal dan risiko. InshaaAllah, siapa yg usaha, dia dapat.😊

berminat dengan tawaran ni, jom wasap kak ckin yer. 0194881559

#NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023

Leave a comment